Project Manager
Twój zakres obowiązków:
- nadzór, wsparcie i koordynacja realizacji projektów IT w firmie – kontrolowanie projektowe procesu tworzenia i rozwoju aplikacji biznesowych
- planowanie harmonogramów realizacji projektu i wspieranie zespołów w ocenie zadań
- zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach zespołów projektowych
- koordynacja realizacji zadań w projektach
- raportowanie do Zarządu i Menadżerów wyższego szczebla
- kontrolowanie i raportowanie postępów i realizacji budżetu w projektach
- zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów
- bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz zewnętrznymi podmiotami
- prowadzenie dokumentacji projektowej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów IT i zarządzaniu zespołem projektowym
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy w zwinnych metodykach
- praktyczna znajomość przynajmniej jednej metodyki zarządzania projektami (Agile, SCRUM, Prince)
- orientacja na jakość, projekt i pracę zespołową
- doskonałe umiejętności organizacyjne
- umiejętność pracy w środowisku wieloprojektowym
- chęć i odwaga do inicjowania zmian, wprowadzania ulepszeń i optymalizacji
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- wiedza o specyfice pracy wdrożeniowej
- znajomość zagadnień dotyczących integracji oprogramowania i infrastruktury IT, budowy i rozwoju systemów dedykowanych
- znajomość rynku medycznego w zakresie pracy personelu medycznego.